Jakie czynności należy przeprowadzić w postępowaniu powypadkowym?
Które czynności należy obowiązkowo wykonać na miejscu wypadku?
Co powinien zrobić pracownik służby BHP w sytuacji, gdy SIP nie kwapi się do prac związanych z postępowaniem powypadkowym?
Co należy zrobić w sytuacji, w której poszkodowany, ze względu na stan zdrowia, nie jest w stanie udzielić zespołowi powypadkowemu wyjaśnień związanych z wypadkiem?
Czy można zebrać wyjaśnienia poszkodowanego i informacje świadków w formie ustnej?
Czego nie należy robić podczas rozmowy z poszkodowanym i/lub świadkami?
Czy przebieg rozmowy z poszkodowanym i/lub świadkami można nagrywać?
Co zrobić gdy poszkodowany lub świadek odmawia udzielenia zespołowi informacji o wypadku?
Co zrobić gdy poszkodowany lub świadek udzielają lakonicznych informacji?
Czy, w razie wątpliwości, zespół powypadkowy może ponownie wysłuchać wyjaśnień poszkodowanego lub zebrać informacje świadków?
Jakie zespół może uzyskiwać inne dowody w sprawie wypadku?
Kiedy zespół powypadkowy powinien ustalić przyczyny wypadku?
Ile może być przyczyn wypadku?
Jak ustalić przyczynę bezpośrednią wypadku?
Jaka metoda badania wypadku jest najlepsza?
Ile czasu musi trwać postępowanie powypadkowe?
Jeżeli zespołowi nie uda się zamknąć postępowania w 14 dni i musi je przedłużyć - to jaki jest dopuszczalny czas takiego przedłużenia?
Od którego dnia liczy się 14 dni na przeprowadzenie postępowania powypadkowego?
Komu należy zgłosić przedłużenie postępowania powypadkowego o ustawowe 14 dni?
Jaka czynność kończy postępowanie powypadkowe?
Share your Results:
Zostaw Komentarz